Saturday, April 5, 2014

After 4 years.... 4 Yıl sonra...

Hint: Sorry for my broken "Turk-lish" :)

This would be my first entry after four years that is why, I am very excited. I will launch my website tomorrow. Check it out.



4 yıl aradan sonra blog dünyasına tekrar dönüş yaptığım için çok heycanlıyım. Kişisel website'de yarın hazır olacak.

What did I do in 4 years? 

First of all, I got my M.Sc Marketing degree on the 30th of August,2010. Then, I formed my own company in Tampa, Florida and started to work. I will put some of my work samples at the end of this entry. At the beginning of 2013 I moved back to Turkey and did my military service for 6 months. 

Bu 4 yılda neler yaptım?

2010 yılında Pazarlama Yüksek Lisansımı tamamladım ve Tampa, Florida'da kendi şirketimi kurdum. Yaptığım tasarımlardan bazılarını aşağıda paylaşacağım. 2013'ün başında Türkiye'ye dönüş yaptım ve 6 aylığına askere gittim.

Samples / Örnekler

Website of Azure Builders 

Anka Restaurant Logo 

Akgun Balık Evi Logo


No comments:

Post a Comment